Recenzie (89)
Kto je to dievča? (1987)
Tohle je naprosta jizda. Nemam co dodat.
Prišla v noci (2023)
Hodne zajimavy film. Horor? Absolutne ne. Komedie? Mozna. Drama? Urcite. Na jednu stranu me velmi bavila komedialni linka a bravurni vykon hlavni predstavitelky, na druhou stranu me velmi drazdil laxni pristup mladeho paru absolutne ke vsemu. Jejich neschopnost cokoliv vyresit a jejich neustale uteky od vseho, me ve finale vytocily vic nez sebestredna a “velmi sva :)” matka. Mozna sonda do dnesnich pomeru?!
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Clovek by na zaklade neuveritelne medialni kampane cekal vyslovene bombu. Tento efekt se u me sice nedostavil, ale jako celek to bylo dobre. Kazma to mel/ma velmi dobre promyslene a film pokracuje prakticky i dal po skonceni filmu.
Blondýnka (2022)
Chapu, ze drtivou vetsinu divaku tohle zpracovani nenadchne a nazvou ten film “nudou”. No co uz, Blondynka neni totiz typickym zivotopisnym filmem se vsim pozlatkem, na ktere jsme u tohoto zanru zvykli (a proc vlastne?). Jedna se o brutalni emocialni horskou drahu, ktera ma za ukol dostat se hlavni hrdince pod kuzi. Nereste strihy, dejovou linku nebo historicke souvislosti... tohle o tomhle neni.
Hroch (1973)
Nejhorsi cesky film?! To urcite ne... film samozrejme neni dobry ale nejhorsi nee. Obcas zazni nejaka vtipna hlaska, ale situacniho humoru je zde opravdu poskromnu. Z dnesniho nezaujateho pohledu naprosto neskodna volovina (tzn. blazniva komedie) s radou chyb (zvuk, kamera, strih) atd.
Čekání na Patrika (1988)
Skvely pribeh plny emoci a humoru. Druha polovina 80.let jak vysita. Skvely intenzivni strih pripominajici Veru Chytilovou.
Fandy, ó Fandy (1983)
Muj vztah k tomuto filmu je opravdu zvlastni. “Neco” mne donutilo si jej pustit dalsi den podruhe. Naivita hlavního hrdiny je opravdu až k politování... Zároveň je to ale takový dobrák, že je vám ho až líto a soucítíte s ním. V jeho mnohdy az zkratkovitem a impulsivnim jednani se kdeko muze poznat. Poněkud hořkosladká "komedie" o dospívání, lásce, nechtěného nástupu do práce a střetu generací. A ta ústřední melodie je opravdu nebezpečná :))
Přátelé Bermudského trojúhelníku (1987)
Prvni povidka o tramvaji pusobi misty mysterioznim dojmem. I ta atmosfera tam docela je... Druha spis komedie bez atmosfery a treti... no nic moc. Uz me to ani, diky vlacne a zdlouhavé dvojce, nebavilo sledovat. I kdyz napad docela zajimavy a neotrely, provedeni skoncilo nekde na puli cesty.
Můj hříšný muž (1986)
No, opet ponekud nevhodne zarazeni do komedialniho zanru... Smutný film bez větší atmosféry, není sam o sobe moc zajimavy, zachranuji to hlasky male holcicky. Konec filmu je hodne debilni a poplatný době, dnes by skončil úplně jinak...
Zrelé víno (1981)
Když si odmyslím nějaké politické ambice, které tento film bezpochyby měl a sleduji to s nadhledem, tak se jedná o poznání komediálnější druhý díl z trilogie. Narozdíl o prvního dílu je to větší legrace, hlavně díky panu Sovákovi, který se své role zhostil geniálně :)