Recenzie (23)
Mimoni (2015)
Film zobrazuje historický vývoj Mimoňů a jejich posluhování padouchům, až k současnému Gruovi. Samotní Mimoni jsou skvělí, to ano, ale film jako celek nějak prostě nešlape. 70%
Jurský svet (2015)
Jurský park a vlastně celá série patří mezi mé nejoblíbenější filmy, a tak jsem se na toto hodně těšil a musím říct, že to splnilo všechny má očekávání. Odkazy na jedničku, nové nápady a prvky, vtip, svěží akční gradující děj a vynikající "Final Battle", ke kterému se hodí slovo "Wow". 90%
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Stylová audiovizuální akční jízda, která je spíš efektní nežli nějak příběhově silná. Nápadité prvky, nadupaná auta, monstetrucky a kdoví co ještě ve formě stylizované postapokalyptické atmosféry, to vše lze najít v této šílenosti, která je blockbusterem se vším všudy. Ale nakonec po všech těch skvělých recenzích a hodnoceních jsem očekával ještě něco víc. 75%
Popoluška (2015)
"Remake" animované verze z roku 1950 v hrané podobě je pěkný, roztomilý, místy i dojemný a zároveň moderně pojatý, doplněný skvělou hudbou. Po nedávných Sněhurkách a Růžence (Zloba), se mi toto zpracování klasické pohádky líbilo nejvíc. 75%
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Tohle je přesně ten typ filmu, který ve vás něco vyvolá, emoce, vzpomínky, alespoň tedy ve mě. Nejde primárně o žádné fantasy, ale o dětskou fantazii a představivost. Přesně toto hraní si v přírodě, stavění doměčků a představování si různých věcí jsem zažil i já, a možná proto to na mě takto zapůsobilo a připomnělo mi ty bezstarostná dětská léta. Všechno však vždycky nekončí šťastně a dějový zvrat ve filmu dává příběhu další dávku emocí, ze které už ukápne i nějaká ta slza. 90%
Švagor na odstrel (2014)
Černošská komedie s dvojicí Ice Cube, který má po celý film stejný nas*aný ksicht a užvaněný Kevin Hart mě opravdu neoslovila. Trailer daleko předčil celý film a pokud právě v traileru bylo něco vtipného, tak ve filmu už to má absolutně nulový efekt. 50%
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Jak už trailer napověděl, tak sedmička oproti šestce točí ještě vyšší otáčky akce a přestřelenosti. Příchodem Stathama se do filmu vkradl jeho typický "stathamovský" žánr, což pro mě osobně moc filmu nepřispělo, nemluvě o tom, že z trojice postav Toretto, Shaw a Hobbs se stali tři muži z oceli. Škoda jen, že poslední zmiňovaný nedostal daleko více prostoru, nejlepší postava ve filmu. Jinak se však film nese na vlně parádní zábavy a neustále dávky vtipu, kterou především obstarává kdo jiný než Roman. Bavil jsem se dobře a rozlučka na konci pěkná, ale očekával jsem trochu něco jiného i tak ale 80%.
Labyrint: Útek (2014)
Pro mě osobně daleko více akčnější a napínavější než Hunger Games, bouhužel celková pointa filmu a jeho závěr sráží toto dílo jen do lehce nadprůměrné kategorie. 70 %
Godzilla (2014)
Tohle monstrózní dílo, které má sice pár světlých momentů a zajímavých nápadů i dobrých efektů mě teda absolutně neoslovilo. Začátek dobrý, ale potom ...co to sakra, monstra živící se radiací, Godzilla coby spasitel světa alá matka příroda nastolující rovnováhu na Zemi. 45%
Need for Speed (2014)
Výborná oddychovka a skvělé připomenutí si dob co jsem pařil NfS ...co si to nalhávám pořád pařím NfS :D. Film jede ve svižném tempu a 130 minut uběhne jak nic. 70%.