Recenzie (65)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Ano ano...konečně jsem viděl normální film z prostředí střední školy, který není plný nechutností a infantilních vtipů. Hurá a víc takových filmů.
J.F.K. (1991)
Po shlédnutí jsem se rozhodl, že si o Kennedym a atentátu zjistí o dost víc...klidně bych tomu i věřil. Dokonalá hudba i zpracování mi chvílemi vyrážely dech...kolikrát jsem seděl napjatý a skoro jsem se i bál....
Koža, v ktorej žijem (2011)
To bylo krapet zvrácený..ale dobře.
Zorro: Tajomná tvár (1998)
Jej pamatuju si jak jsem se na to kdysi díval 3x denně :D ....dříve muj velmi oblíbený film...a víte co?? Mě to baví do dneška :D Banderas je nejlepší Zorro
Dvaja pátrači 3-D: Game Over (2003)
Hrůza....celý hrůza..nechápu co Stallone, Banderas nebo Buscemi v takovýhle kravině pohledávají...:/
Spy Kids (2001)
Přijde mi to hrozně infantilní...i pro děti :/
Hra o trůny (2011) (seriál)
Tak ani nepočítám kolikrát mě to naštvalo do nepříčetnosti i přes to, že to znám z knih. Ale je to úžasný! Všechno na tom!
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Já nevim ani co k tomu napsat....perfektní film..vždycky mi zvedne náladu (platí pro všechny díly). Od doby, kdy jsem to viděl poprvé (cca 10 let) je Harrison Ford jedním z mých nejoblíbenějších herců. //Do TOPky bych opět nejradši zařadil vše...ale místa je málo..bohužel
Iron Maiden: Flight 666 (2009)
Moje nejoblíbenější kapela už od dětství...nemám co říct. Viděno v kině a bomba samozřejmě...dal bych těch hvězdiček klidně stokrát víc, kdyby to šlo.
Ospalá diera (1999)
Poprvé viděno snad náhodou...ale jsem té náhodě vděčný...dala mi další film, který mne nikdy neomrzí:) Nedoporučuju těm, co čekají nějaký horor u kterého se budou bát a budou tam lítat vnitřnosti, končetiny a hektolitry krve...ale fanouškům Burtona a Deppa to doporučím určitě...