Obľúbené seriály (9)
Misfits: Zmetci (2009)
Hra o trůny (2011)
Červený trpaslík (1988)
Teória veľkého tresku (2007)
Black Books (2000)
Ajťáci (2006)
Simpsonovci (1989)
Dexter (2006)
Seriál který stojí za to vidět,protože tomuhle vrahovi prostě musíte fandit. Ani po 7mé sérii úroveň neklesá,naopak 7má série patří k mým nejoblíbenějším .Těším se na 8mou která je bohužel (asi) i závěrečnou.
Zúfalé manželky (2004)
Ano seriál který není z běžného života,ale o to je to víc zábavnější,absurdnější a střeštěnější.Seriál který mě ani po 150-té epizodě nepřestal bavit,stále si drží tempo,a minimálně 5x mě v každé epizodě rozesměje až na pár závěrečných dílů, které jsou naopak hodně dojemné.