Recenzie (78)
Polnočné slnko (2016) (seriál)
Moc nechápu tady to nadšení. Tohle byla docela pěkně natočená ptákovina. Ale jestli u tohohle žánru nevadí, že příběh je nerealistický blábol, tak se omlouvám :)
Interstellar (2014)
Tak tohle bylo hodně zlé, na mnoha místech opravdu bolestivě debilní.
Revízori (2003)
Konec dost ukázal, že tenhle film moc nevěděl, co se sebou počít.
Najväčšia hrozba (2002)
Slátanina. To mi zase někdo dal tip na twitteru nebo kde :)
Iluzionista (2006)
Tohle je "televizní" film. A i na televizní film poměrně slabé...
Agent 117 (2006)
Viděno v SA: nejlepší fór jsou přiteplené flashbacky na pláži, a na konci, jak to bylo doopravdy. Plus další dva docela dobrý vtipy.
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Tohle je atentát na humor. Režiséra ulechtat k smrti.
Potomkovia ľudí (2006)
Tak tohle je hodně slabé. Už tak po pěti minutách jsem si říkal, že si ze mě někdo dělá srandu, a chtěl jsem to dokoukat, abych se přesvědčil, že to byl nebetyčný blábol. Asi tak od scény porodu mi to způsobovalo fyzickou bolest, a to už je co říct. Doporučil bych ubrat prachy na efekty a dát je scénáristovi. Zpětně mi to aspoň pomohlo trochu víc pochopit Gravitaci.
Jasmínine slzy (2013)
Chvíli jsem přemýšlel, co mi to přípomíná, a už vím - je to komorní Barry Lyndon.
Gravitácia (2013)
To komorno bylo moc komorní. Občas jsem se nudil a nejsem si jist, že to byla moje chyba.