Obľúbené seriály (6)
Ženatý so záväzkami (1987)
Podľa mňa jeden z najlepších sitcomov všetkých čias, teda aspoň prvé série.
Dva a pol chlapa (2003)
Absolútna špica, Charlie je kráľ a nikto ho nenahradí (aspoň nie v tejto polohe).
Teória veľkého tresku (2007)
Jeden z najlepších komediálnych seriálov.
Columbo (1971)
Bratstvo neohrozených (2001)
Asi najlepší vojnový seriál.
Temný prípad (2014)
1. séria: Výborné herecké výkony, záver mal rezervy, ale s výborným scenárom.