Obľúbené seriály (9)
Zločin (2011)
komentár po 1. sérii: Konečne niekto pochopil, že proces vyšetrovania vraždy v realite sa dá iba zriedkakedy napchať do jednej epizódy krimiseriálu. A tak tu máme Zločin. Vynikajúci scenár (kde sú prázdne miesta uprostred epizód?), skvelí herci (bez výnimky), burcujúca hudba a každý jeden diel podnecujúci v človeku chuť pozrieť si hneď aj ďalší... Prečo to len pozerám večer? Finále prvej série sa u mňa zaraďuje medzi najlepšie finále, aké kedy seriál mal. Prvá séria 95%. A ide sa na druhú... (P.S.: Slovenský dabing par excellence. Ďakujem TV JOJ za odvysielanie, pravdepodobne by som sa bez nej k tomuto dielku nedostal. Dúfam v odvysielanie 3. série!) | komentár po 2. sérii: Ak ma prvá séria nehorázne bavila, čo mám povedať na druhú? Začiatok série výborný, príbeh sa rozpracoval vynikajúco, ale tie posledné epizódy... posledných šesť som si pozrel v priebehu dvoch dní. Tento seriál sa stal najlepším seriálom, ktorý som kedy videl. A to nemám rád ani krimi, ani dramatické seriály a už vôbec nie také, ktoré majú časovú nadväznosť a treba ich vidieť všetky. Tu to mám všetko naraz a je to rozhodne to najlepšie, čo v seriálovej tvorbe vyšlo. 100 000% minimálne a zrejme sa k tomuto ešte raz vrátim, tentokrát so zameraním na dôležité detaily. Takéto ohromenie som pri seriáli ešte nezažil.
Simpsonovci (1989)
Sherlock (2010)
Tam-tam, ta-ta-ra-da ta-ra ta-tam, ta-ra-da, ta-ra-da, ta-ra-da, ta-ra-dam. Zvučka ktorú z hlavy len tak ľahko nevymažem. BBC nech si láskavo pohne s 3. sériou.
Ajťáci (2006)
Graham Linehan je génius. A myslím, že k tomu sa ani nedá viac povedať, než toto - jednoducho jeden perfektný seriál s dokonalou hereckou zostavou. Kto neuvidí, toho ľutujem.
Teória veľkého tresku (2007)
Father Ted (1995)
Black Books (2000)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Prvá séria HIMYM bola dokonalou lahôdkou. Vtipná, zábavná, nápaditá, sympatická. A aj napriek všetkým týmto kladom som sa na jeden rok zasekol na deviatom dieli a chvíľu som seriál nechal ležať. O to lepšie bolo prekvapenie, že epizódy sú čoraz lepšie... Až po štvrtú sériu, kedy sa niečo zlomilo a seriál sa trochu začal recyklovať. (Niektorí píšu, že v polke tretej, ale tam to nebolo až tak citeľné.) Nič to však nemenilo na tom, že seriál ma bavil a ja som sa na každý nový diel tešil... Lenže čoraz menej. Siedma séria ma už necháva úplne chladným. Stále sú to Ted, Lily, Marschall, Robin a Barney, ale nie takí, akých som videl v prvých sériách, kedy som sa do seriálu bezvýhradne zamiloval. Už sú... monotónni. Po siedmej sérii si uvedomujem, že keby som ôsmu a deviatu sériu nechal ležať ľadom, až tak by to so mnou nepohlo... Za posledné série dávam 70%, ale keďže za prvé mám 120%, piata hviezdička nad mojim komentárom stále visí, pokiaľ to posledné dve série nepriklincujú. Ale z obľúbených seriálov ho nevymažem nikdy, lebo prvé dve série som schopný pozerať stále dookola. Nahadzujem obléék!