Posledné recenzie (45)
Star Trek: Do temnoty (2013)
Tak J.J.Abrams opať si raz nesklamal, výborne, len tak dalej.
Kúzelníci (2013)
Neviem no nebolo to ono, chýbal tomu trochu šmrnc a nemalo to ani grandióznosť a pompéznosť, ktorú by mal mať takýto film. Na pozretie a oddych je to fajn filmík ale oproti podfukárom, to sa nedá porovnať ....
Oblivion: Nevedomí (2013)
Asi najväčšie tohtoročné sklamanie .... :( iba Olga to tam zachraňuje.