Posledné recenzie (14)
Hmla (2007)
Nevím ... jestli za ten konec mám Darabonta obdivovat a nebo ho nenávidět. Nejspíš asi to první. Jisté je jedno, ten chlap neumí natočit špatnej film, ba ani průměrnej. Kdybych to měl porovnat, s takovou Válkou Světů od Spielberga, tak Válka světů vypadá vedle Mist jako navoněná sračka, hlavně co se týče srovnání konce u obou filmů. Mist totiž nepostrádá skvěle zrežírované herecké výkony, moment překvapení a neustálé napětí. Držíte palce hlavním hrdinům, prožíváte jejich strach z bezvýchodné situace a bojíte se jak tohle skončí. Skvělá je role fanatické pánbíčkářky, kterou jste zhnuseni a upřímně ji nenávidíte. Nejde vlastně ani o horor, spíš jak o psychologické drama lidí v krajní situaci, bojících se o svůj osud. Při závěrečných titulcích, se cítíte jak prase před porážkou...., jako když dostanete pořádnou pecku do ksichtu a nevíte co se vlastně stalo. Darabont mě zase dostal a dokonale vtáhl do příbehu. U jednoho z nejlepších nervy drásajícího filmu posledních let.
Maraton (2005)
Zajímavý lidský příběh, který je citlivě natočen a nesnaží se za každou cenu dojmout. Všechna klišé jsou většinou zahraná s lehkostí a velkým srdcem. Zajímavě je použita Cho-wonova fascinace zebrami, která se táhne celým příběhem. Nejhezčí film o autismu, co jsem zatím viděl, ani Rainman se mu nevyrovná i když.... "Déšť padá na zem"
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Akční od začátku do konce. Jen mi připadalo, že od půlky ztrácí dech a je už přeplácaný. Jedna scéna mi připadla trapná, píchání na veřejnosti bylo úplně mimo. Tenhle humor mi nic neříká. I tak jsem se celkem bavil. Solidní oddechovka. Nic víc.