Recenzie (340)
Žena v klietke (2013)
Mě ty severský filmy nějak neumí zatáhnout do děje úplně. Bylo to úžasný, dobře zpracovaný, ale chybí mi tam "něco", co by mě úplně vcuclo.
Potomok (2019)
Sice jsem výrazně snížila svoje nároky na horory, protože kvalitních snímků kurevsky ubylo, ale tohle vážně nebylo zlý. Atmosféru podtrhl skutečně skvěle zahraný Miles. Z toho kluka něco bude.
Tiesňové volanie (2018)
Hodinu a půl uzirajici nuda doprovázená absolutně nesmyslným chováním policisty za telefonem. Vyhledávání lokality podle gps byl úplný vrchol. Někde to šlo, někde ne. Když někdo dělá jednohubku o skoro dvou hercích a jedné místnosti, musi si uvědomit, že tyhle chyby jsou hrozně vidět hned na první pohled. Slabé tři hvězdy.
V pasti (2018)
Film je pro mě hodně srovnatelný s Tichým místem. Ovšem tohle mě bavilo trochu víc. Už jen to, že být potichu je na hovno, ale to, že venku, mezi těmi bubaky, musíte jít poslepu, to je hrozně tísnivé už tak. Vytváří to úžasnou atmosféru. Slepota je hrozně strašidelná. Bylo to super. Za mě film roku.
Thelma (2017)
Ty vole, to je snad jedinej film na světě, kde se skutečně 2 hodiny neděje vůbec nic...
Kolónia (2015)
Kdyby film obsahoval víc věcných informací, dala bych lepší hodnocení. V podstatě šlo jen o lásku. Unesli ho, šla za ním, trpěla, aby ho našla, utekli. Jediný zajímavý informace byly v závěrečných titulkách... A závěrem byla chyba obsadit Emmu. Ta holka je krásná, ale hrát neumí. Jediný, co umí, je jeden její mučednický výraz.
Magická posadnutosť (1998)
Úplně jsem se v tom ztrácela. Ten film nemá žádnou pevnou linku. Vlastně se tam jen trapně zmatkovalo celou dobu.
Jack stavia dom (2018)
Kvůli tomu hodně zvláštnímu konci dávám jen 4.
Taguj! (2018)
Oddechovka, ale na 4* to nemá! :)
The Haunting - Jak Steven viděl ducha (2018) (epizóda)
Pomalý rozjezd, ale velmi kvalitní pilot. Jsem zvědavá na další díly. Konečně mám na co koukat! :)