Recenzie (340)
Ukradla mi bábätko (2015)
Mě tenhle typ TV filmů docela baví. Je to takový odpočinkový, nenáročný, člověk u toho nemusí vůbec přemýšlet, ale prostě z objektivního hlediska za křečovitost hlavních postav, za jednoduchý děj a debilní jednání všech přítomných prostě nemůžu dát víc než 2*.
Kouř (1990)
Myslim si, že dost lidí ten film a jeho poslání nepochopilo, ale za mě plnej počet. Neotřelé, úžasně zahrané, vtipné, prostě krutopřísný jako Arnoštek. Je to fajn, fajn, fajn, prostě fajn, fajnový, kotě!
Děsivý omyl (2005)
Nakonec docela slušné béčko. Pěkní herci, docela přirozeně odehrané a člověk i zjistil, že vám GPS najde přímo číslo bytu, ve kterém se nacházíte! :D
Cizí minulost (2016)
Myšlenka super, ale když to natocis takhle debilně, tak ti ani dobrá myšlenka nepomůže.
The Crucifixion (2017)
Docela silná trojhvězda. Chybělo tomu velmi málo, oproti těm blbostem, co se poslední dobou točí, ale zároveň dost na to, aby to zanechalo nějaké velké stopy v paměti. Postrádalo to konec děje, proč tam vůbec přijela a celkově to bylo takové nedotazene. Ale jo. Takhle by to šlo! :)
Najlepšie priateľky (2005) (TV film)
Řeknu to takhle. Menší utrpení by bylo, kdyby mi vypadly pojistky :)
Chůva na zabití (2017)
Super komediální, cool shasher. Naprosto inovativní, moderní, vtipný, hororový.... Fakt mě to dostalo :)
Nezvaný návštěvník (2016) (TV film)
Neuvěřitelná slátanina. Po dlouhé době film, který je naprosto nedokoukatelný.
Manželská lest (2014) (TV film)
To bylo neskutečně blbý a ještě hůř natočený.
Posedlá láskou (2015)
Spíš 1-2 než 2. Vyčerpávající, jak to bylo blbý.