Recenzie (68)
Non Plus Ultras (2004)
"Vy nejste fanda?" ... "Ne, ne, já sem Pepa." :D:D:D
Cumlikátor (2005)
Vine, Vine...proč mi to děláš??????? :((( Příště nebudu tak shovívavej...
Air America (1998) (seriál)
Už si ten seriál moc nepamatuju, ale vzpomínám si, že jako mladší sem to docela žral... :) Takže z nostalgie...
Nezvestné (2003)
Být to alespoň o půl hdoiny kratší, šel bych na čtyři hvězdičky....ale u konce jsem se už fakt nudil... Jinak ale moc pěkný a zajimavý film, ale jak říkám, na to, kolik se tam toho stane moc rozvleklý....3 a půl hvezdicky....
Bravo Girls: Všetko alebo nič (2006)
Vypnout mozek a pak jen koukat na sexy holky a super gymnastický kousky...pohodička...
Super strední (2005)
Jedna hvězdička navíc za morče překousávající drát :D. Ta scéna mě zničila :)
Šesť medveďov s Cibulkom (1972)
Jasně..je to kravina, ale ty dvě hvězdičky jsem musel dát z dětský nostalgie...
Hellraiser: Vyslanec pekla (2002)
Tohel byla moje první a zatím poslední Hellraiserovka kterou sem viděl, tak sem to moc nepobral... Jinak by to možná bylo za víc...
Sígři (2003)
Pro děti v pohodě..ale pro někoho komu je víc než 12let pekelná nuda...
Havárie letu 323 (2004) (TV film)
Všehovšudy relativně nudný..ničím nezajímavý film, který mě asi po 20minutách přivedl do říše snů... Po probuzení sem měl pocit, že jsem vlastně vůbec o nic nepřišel a že spánek mi prospěl víc než by mi prospěl tento film...