Recenzie (155)
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
S velkym utrpenim som dopozeral tento straaasne dlhy a nudny film. Jednanie piratov nedavalo zmysel, takisto jednanie posadky :( a to nehovorim o milion specialnych jendotiek ... Najlepsie herecke vykony prekvapivo podali pirati, co ani neviem ci su v skutocnosti herci.
Robin Hood (1984) (seriál)
Serial, ktorym som bol v detstve uplne pohlteny. Perfektna atmosfera a dobry casting.
Gravitácia (2013)
Krasny film. Sandra Bullock predviedla perfektny herecky vykon, este stastie ze bola Angelina Jolie nenazrana, a zobrali namiesto nej Sandru. Navrat Clooneyho bol perfektny :)
Partička (2009) (relácia)
Zabava pre mentalne retardovanych ludi.
Partička (2011) (relácia)
Zabava pre mentalne retardovanych ludi.
Kukátko (2014) (relácia)
Fuj hnusny odpad, cakam kedy to zrusia, nechce sa mi verit ze to ludia pozeraju. Tyto herci to je daco strasne - Polnisova, Jakab, Miezga, Kemka, uz ja Latinak - nemozem ich uz vidiet. Jebo Dangl si mysli, ze ked nalepi "hercom" smiesne fuzy, tak to staci na komedialny serial.
Dracula Daria Argenta (2012)
Aj ked to asi nebol zamer tvorcov, tak s tohto filmu nakoniec vznikla hororova komedia/parodia. Pocitacove efekty (hmyz, zvierata, upiry, vlak) boli otrasne. Herecke vykony tiez biedne, dokonca aj Rutger nepodal dobry vykon. Tie dialogy sa tiez tazko pocuvali. Potesila ma iba posobiva hudba a pekne prsicka :) Nevidel som ziadny iny film Daria Argenta, ale ked vyzeraju ako tento, tak ani nechcem vidiet.
Únos Heinekena (2011)
Kvalitny holandsky thriller. Rutger podal vynikajuci vykon, tak ako vzdy.
Planeta Metal Hurland (2012) (seriál)
Videl som iba 3 diely tohto sci-fi serialu. V kazdom diely sa snazia zaujat necakanym zaverom. Cele je to akesi divne, je dost vidiet ze to malo velmi maly rozpocet.
Mlyn a kríž (2011)
Film len pre milovnikov obrazov Pietra Brughela. Ledva som to dopozeral, asi som moc nepochopil vyznam filmu. Plusom je pekna kamera a vyprava.