Recenzie (1 209)
Atlas vtákov (2021)
Rozhodně to lepší z české scény, průměrně natočené, dobře obsazené, s nápadem a zajímavým námětem. V době přiblblých komedii s kýčovitým příběhem zajímavá vzpruha! Poctivých 70 %
FUBAR - Vlaková krádež (2023) (epizóda)
Arnie se snaží i ve dvojce, ale starýho psa novejm hereckejm kouskům nenaučíš, takže sám to prostě neutáhne. Naštěstí je tu spousta vedlejších divno postav a vtipně poskládané dialogy! Pokračováni v zajímavém tempu
Rýchlo a zbesilo 10 (2023)
Vindy je zpátky, zase brečí a hodně vzpomíná, pořád stejně a přitom trochu jinak, neboť mu sekunduje záporácká dlouhovlasá mánička Momo, která vlastně tuhle desítku táhne. Skvělá akce, která oproti 9tce nepůsobí předigitálně, dobrý soundtrack a pár povedených dialogů mi dovoluje v klídku hodnotit 4kou a vyhlížím 11tku, kde konečně nastupuje pan Skála
John Wick 4 (2023)
Honza je zpátky a vypadá to, že naposledy... je to ale ku prospěchu celé ságy, která se už tímto definitívně musí uzavřít neboť na způsobech eliminace protivníka už tak moc nevymyslíš a vidět po xxxté nožík nebo kulku v hlavě prostě omrzí! Naštěstí je tu hafo vedlejších postav v čele s IP Manem , který tu masakroidní stopáž zachraňuje na 4*
BANGER. (2022)
Trainspotting po česku aneb jak uhlazený pop Mišík s Bendíkovic brachancem lamou mýty a pravidla česke shit scény posledních 10ti leti! Dotažený scénář, syrově pojatá kamera a vtipně dramatické momenty dávají divákovi naději, že česká tvorba ještě nezdechla v propadlišti filmových dějin.....
Creed III (2023)
Krýďák je jasným zklamáním a né že ne! Snaha zrcadlit klasickou Sly šablonu prostě nefunguje a působí lacině, místy dokonce jako parodie.... nic neříkající a slabě nazvučený soundtrack nebaví a ufňukané klišé dialogy rozhodně nenakopne...zůstává tak jen sportovní podívaná, dobře nasnímané fighty a těch pár povedených tréninkových sekvencí..
Kurz manželskej túžby (2021)
Na české poměry rozhodně nadprůměr a to už jak zápletkou, tak dialogy i obsazením. Nejde o klasický český blábol snažící se o komedii za každou cenu, s věčně okoukaným Langošem a trapně klišovitým humorem a v tom je to vlastně koukatelné a troufnu si napsat, zábavné...70 %
Môj kamoš špión (2020)
Bautista je vidlák a hrát neumí. Když jde ale o totální béčko s jasnou nadsázkou nevadí to! Scénář a ostatní role jsou totiž na jedničku a odkazy na filmové trháky tipu Indiana Jones jsou tak už jen pomyslnou třešničkou.....
Známi neznámi (2021)
To lepší z české scény! S nepříjemnými sk dialogy, okoukanou Pauhoufovou a překrouceným závěrem....nesrovnávám s originálem...není třeba
Šťastně až do smrti (2022)
Vůbec 1. koukatelný, navíc pětihvězdičkový snímek se zdravou stopáží! Se skvělou atmosférou a gradujícím finálem!!! Tohle je prostě dobrý!