Recenzie (1 979)
D-zaka no sacudžin džiken (1998)
Ponuré, pomalé, pôsobivé a detailnou réžiou vyšperkovná mystéria o painterovi, ktorý mal väčšiu záľubu v červenej, akoby bolo zdravé. Divák, ktorý pristúpi na túto krimi hru s jasnými žánrovými pravidlami, nebude sklamaný. Záver celkový dojem len umocnil.
H.P. Lovecraft no Dunwich Horror and Other Stories (2007)
Zbavená akéhokoľvek tušenia som nasala ďalšiu dávku HPL séra a to rovno GA-nime formou. Netušila som, že to zafunguje a počiatočné rozptyl-vnímanie rýchlo vyprchalo. The Dunwich Horror / The Picture in the House / The Festival / to sú 3 dávky, ktorá ma presvedčili, že majster sa dá podať v akejkoľvek forme. Je neuveriteľné, že aj z figúriek sa dá vyčariť tá atmosféra. H.ppy P. ermanently L.oveyou Howard.
The Birthday (2004)
Eugenio vôbec nie je márny. V 26ke si prefilmoval Kubrickovu "Osvícenou" klasiku a potlačil takto svoj strach z detstva, ktoré mu " tween holky v chodbě " spôsobovali.Aj keď vplyv originálu je nepopieratelný a vezmúc v úvahu, že kopírky šrotujem, tú mysterióznu zábavnosť nedokážem uprieť.
The ABCs of Death 2 (2014)
Abecedne som totálne dezorientovaná. Keď padne S-for Sračka, tak proste nechá škvrny aj na kvalite. To je prípad aj tejto B-for Blbizmus malovánky, L-for Lebo nebola vôbec potrebná. S-ako Shorty vyčkávajú na S- for Share, aby sa náležite zdokumentovali či už v karaváne, alebo jednotlivo. Tento prípad je síce M-for Márny, ale súhlasím s koncom abecedy. Ak ABC of DEF neplánuje rozšíriť abecedu a ostať pri inej prezentácii, tak príjmem rovno 4ku aby nastal pokoj. T-for Tadiaľ cesta nevedie aj keď tú D-for Dvojku pre zúčastnených rejžov rada zverejním, lebo som sa miestami ňaľakala.. D-for Dvojnásobné hodnotenie kraťasov ani nespomínam. ( I što takoje D-for - https://www.youtube.com/watch?v=rgv6u-Qm4fQ) - fight for...
For No Good Reason (2012)
Brilantná výpoveď majstra Ralpha s Johnnyho interesom, ktorá poodkrýva úmysel človeka so skoro až nákazlivým nadšením.
Pizza (2014)
Pizzaman konfrontovaný so svojím horrovým presvedčením, ktoré si môže užiť pri pochybnej dodávke. IndIánske nič, v ktorom India potrvdzuje svoje horrorvo źánrové tápanie. Nedokáže sa totiž zbaviť " odpozeraniek". Nudila som sa...
Pasolini prossimo nostro (2006)
Pasolini si svojím "sodoma" príspevkom podpísal režijný charakter a bolo len otázkou času, kedy uzrie svetlo sveta dokáč o jeho sodo zmýšlaní. V tomto prípade však spracovanie nemalo tú akurátnu formu, ktorú si Paolo zaslúži. Bohaté info však iste poslúži.
Totem & Taboo (2011)
K tejto deformácii filmárskeho remesla mi chýbalo len slovíčko "voodoo". Takto by názov tohto "umenia" obsahoval všetky 3 slová, ktorým sa niekedy neúspešne snažím vyhnúť.
Fair Play (2014)
Poprešívaná 4ka a Roman sa týmto snímkom pre mňa stáva konkurenčne spoľahlivým new hereckým hráčom na CZ /SK ihrisku. Veľa ich tu totiž nemáme. Ak áno, tak som si nevšimla, lebo boli asi sakra biedny.
Hideous! (1997)
Čárly proste nedokáže uraziť a nepotrebuje intelektuálov, ani kritický rozbor jeho filmového umenia, lebo cielené publikum po zhliadnití jeho zverejneného filmárskeho umu, má orgazmom pokrivenú tvár. A táto perla to len potvrdzuje !