Recenzie (1 979)
Arrombada - Vou Mijar na Porra do Seu Túmulo (2007)
Jeden z mnoha opileckých a sileně groteskních brazil výstrelov s pridanou hardcore hodnotou. Na tuto tamojší filmovou úroveň sem zvyklá, takže nic čo by ma vytočilo.
Jigoku No Chimidoro Muscle Builder (2012)
Jednoznačná inspirace a hutnej vlyv E.D. tentokrát po japonsku. Prekvapivo vydarený pokus, ktorý na dobu vzniku pôsobí faynovo zatuchle vrátane efektov. Spokojenost.
Diggery (2016)
Metro Monster Movie pa rusky. Minutáž dávala tušit, že se bude jednat o ruskou bleskovku s málo ďengami. Tak se i stalo. Rozpočet monster snímkov je zaťažený hlavně na monster vizuálu a tady to bylo škrtnutý se " SPLIT SECOND " což je už v tomto žanru pravěk. Celý to bloudení a pak přeplacaně barevny´šlehy skazili snahu. Nic ale, co by stálo za urážku. Rusáci by tento žáner ale dle mýho mali obcházet. ( nebo dát to do ruk schopnějšim režisérom, ktorých je tam požehnane ).
Cannibal Flesh Riot (2007)
Parádny kraťas, ako pocta zatuchlým a málem zabudnutých B&W filmových zážitků. David i Gris majú prostě talent.
Magi (2016)
Tak se Madsen konečně dočkal právoplatnýho filmu. Postava mu sedí i díky jeho vizuálu, ktorým ho obdaril vek. Jedinou výhradu mám k minutáži. Inak ale hodně dobré. Silně koukatelný thrill.
Betrothed (2016)
Za to, že to celý bylo myslený ako priblá inscenácia, tak to si dva punkty zaslúži. Jinak ale odkoukaný a úplně negramotný.
The Final Project (2015)
Hezkej a hlavně pořádně vyblýskanej bodík za další foot - NO - age , Proste som narazila na filmový betón. aby som nezabudla - bol to horror aj thriller. Prostě miluji tuto filmovou planetu se fším , čo k nej patrí. Som z toho supernatural.
Bunny the Killer Thing (2015)
Totálně vyhulenej fínsky málem Troma. Bavila som sa k popukání. Zvrácenost bez zábran a to ja ráda. Tím pádem veškerej okolitý odpad mi na dojme neubere. Líbilo i podruhé. Mizerná nicota, která vytěžila vše co mohla. U mňa ok pokus o ztripovanú zábavu. Screaming kam se podíváš....
Eaten Alive! The Rise and Fall of the Italian Cannibal Film (2015)
Docela hodnej dokáč, v ktorom si to své poví málem každý, co k danýmu tématu má co říct. Som spokojná s info dávkou a dokument je divákovi, ktorý má záujem, bohate a sympaticky naložený.
Idyla (2015)
Z rodinných dôvodov já Slovinsko ráda. Toto je exluzívny príklad na tamojší žánrovku. Sice okoukaný a príjemne přiblblý ale funkční. Ani ten killer nevypadal tak mohutně divně. Holčiny rozrezané na bloncku a brunet ( podle pravidel ). Ale neva. Nenudilo a familiárna troječka za snahu tomu sekne.