Recenzie (24)
Městečko Pines (2015) (seriál)
Až na hromadu nelogičností a poslední díl, který byl učebnicovým klišé....tak docela povedené. Druhou serii, ale nemám chuť sledovat.
Avatar (2009)
Dvou a půl hodinová série přenadherných obrázků, kde každý z nich bych neváhal si dát na plochu svého počítače, respektive OS, bohužel ale asi nic víc. Takže řekněme 70% a to pouze za technologické zpracování. Nicméně viděl jsem jen 2D verzi v klasickém kině.
Amores perros (2000)
První příběh jednoznačně nejlepší, vysokou laťku držel podle mně i druhý příběh, i když pes Richi mě pěkně štval, nicméně konec trochu zklamal, proto ****.
Agent z Hongkongu (2001)
"Nahatá bojová scéna" je paradní a k popukání, ovšem neviděl jsem celý film, takže nehodnoceno.
Tvrdé zúčtovanie (2004)
Hm ruský film, pokoukavající po zápádní vzorech - stylově natočeno, poměrně i ucházející způsebem, obsahově však hrozné. Děj komplikovaný a nudný, hlavní hrdina - nesympatický rusák, takový typický Ivan - ale hlavně kde mi vřela krev bylo to ideologické pozadí celého filmu. Prosím Vás, taková pohádka - státy spolupracují a hezky všichni bojují proti nějakým zlým lidem (samozřejmě odkudjinud, než z Čečenska), kteří mají vymyšlený úplně "geniální" nekomplikovaný plán pomsty světu - no nevím i v rámci žánru přehnané. Stejně jako generál - jeho postava byla uplně k smíchu - většího lidumila by člověk pohledal, což opravdu moc nesedí k ruské povaze. 30%
Dračie vojny (2007)
Náhodou výborná jednodnohubka a překvapivě zábavná věc. Ideální oddychovka s trochu slabší střední částí, kde mi chvilkama připadala jako kolovrátek se stále stejným průběhem scén (myslím tím neustále se opakující, prakticky stejné honičky před "drakem" v ujíždějícím autě). V kině to mohla být krásná popkornová záležitost - zvlášť úvodní a závěrečné bojové akční scény. U mě 70%
Karcoolka - Skutočný príbeh o Červenej čiapočke (2005)
Ano, má to horší animaci, připomínající spíš grafické intro k tuctové adventuře z roku 2000, ale jinak je to skvělá zábava. Zvlášť se mi líbil nápad s vyšetřováním známé karkulkovské scénky z pohledu čtyř osob. Krásně a šílené zároveň, jak to pěkně zapadalo.
Princezná Mononoke (1997)
Víceméně fakt hezká pohádka, ale na mně moc "japonská" i zbytečně dlouhá.
Lovecká sezóna 2 (2008)
Mizerná animace, nic moc příběh. Průměrný animák, který byl správně posouzen spíš jako video film. Není to sice objektivní, ale 50% si možná zaslouží.
Lovecká sezóna (2006)
Příjemná animovaná blbůstka, "bohužel" jsem viděl pouze českou verzi, tak nevím jestli náhodou film dabingem neutrpěl, nicméně i tak jsem se bavil. 70%