Recenzie (209)
Tvárou v tvár (1997)
Nejlepší akční film. Tenhle snímek má úplně vše, co by správnej akčňák měl mít. 5*
Mechanický pomaranč (1971)
Nejlepsi Kubrick
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Tohle je naprostá klasika...nejde jinak než za 5 !!!
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
Díky tomuto seriálu vím jak funguje to naše lidské tělo.
Báječná léta (1988) (seriál)
Na tomhle seriálu jsem vyrostl. Nemůžu jinak než za 5.
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Společně s rodinkou Simpsonových nejlepší seriály jaké kdy vznikly. Miluji ty jejich ironické poznámky...
Simpsonovci (1989) (seriál)
Tenhle seriál nikdy nebude překonán. Naprostá klasika.
Tí druhí (2001)
Poměrně děsivý snímek se skvělou Nicol a s šokujícím finále.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Skvělý seriál, který vždy pobavil a nikdy nezklamal. Je téměř neuvěřitelné kolik podivínu se zde sešlo...
Sunset Boulevard (1950)
Četl jsem spoustu kladných hodnocení k tomuto snímku a tak jsem si řek, že se na něho teda mrknu... A můj komentář k Sunset Blvd. se dá zhrnout do jediného slovíčka : JEDINEČNÁ DOKONALOST [jo já vím, že to jsou dvě slovíčka:-)]