Recenzie (118)
Coco Chanel (2009)
Krásný herecký výkon Audrey Tautou, nádherné kostýmy...ale příběh Coco Chanel jako takový trochu pokulhává...
Syupomaeniottdeon sanai (2008)
Lehce nadprůměr, moc mě to nenadchlo.... asi proto, že jsem čekala od toho víc - z důvodu, že tam hrála Ji-hyeon Jeon :)
Muž odnikud (2010)
Velmi povedené :) Film dokázal vyvolat strach, nechuť a zalíbení zároveň....to dokáže jen málo filmů..:D
Fighter (2010)
Krásné drama. Miluju příběhy dle skutečných událostí a toto je jeden z filmů, který je právem oceněn. Drogy, box a rodina- skvěle propojené a scénky z dětství to oživovaly. Velmi povedený snímek :)
Svet podľa Prota (2001)
Skvělé!! Kevin Spacey byl vynikající v roli velmi přesvědčivého Prota. Věc, která mi utkví v paměti ještě dlouho je jak Prot jí banán i s šlupkou..:D
Madagaskar (2005)
Pro mě nejlepší animák od Dreamworks!!!! Zamilovala jsem se do krále Jelimána a do asistenta Morisse..:D Umírala jsem smíchy !!!
Tokijští kmotři (2003)
Můj první film od pana Satoshiho. Skvělý film, který jsem shlédla na Akiconu 2010. Krom skvělé atmosféry, dílo pana Kona nepostrádal vynikající humor. Nepočítaje Madagaskar toto je první animák, u kterého jsem se smála od začátku do konce ..:DD
Paprika (2006)
Satoshi-Kon u mě podruhé (první film- Tokyjští Kmotři) zabodoval! Úchvatné! Opravdu dech beroucí, spousta krásné animace a hlavně s nádhernou hudbou! Škoda, že už nemůže tvořit dál...
Geriho hra (1997)
Tenhle dědoušek mě fakt dostal..:D:D Skvělé!!!
Ratatouille (2007)
Skvělý animák, který mě stále baví. Nikdy bych si nepomyslela, že souhra člověka a myšky by mi mohla přijít reálná..:D