Recenzie (88)
Démon minulosti (2016)
Botox a paruka zasahují.
Kate a Leopold (2001)
Vyžilá Kate čtyři roky spala se svým pravnukem - a pořád mi k sobě ti dva sedí líp než titulní dvojice. Odfláknutý, nudný film, kde ani jednomu z nich jejich city prostě nevěříte.
Kráska a zviera (2017)
Nadbytečná, ošklivá a chladná adaptace.
Guľový blesk (1978)
Chce to zažít stěhování, chce to zažít jakékoliv dohadování se se starými lidmi (nedej bože o bydlení), aby člověk tenhle film dokázal plně docenit.
Šikulové (2007) (relácia)
Dva extrémně nesympatičtí lidé komandují děti k výrobě hnusných a zbytečných věcí.
Korytnačky môžu lietať (2004)
Film, který rozhodně nechci vidět znova.
Lída Baarová (2016)
Urážlivě plytká ptákovina.
Dom kúziel (2013)
Hezký film, jen si nejsem jistá, jestli není zbytečně drsný (scéna s puškou například). Na druhou stranu, pohádky byly vždycky docela drsné, tak nevím.
S Jakubem v přírodě (2015) (relácia)
Nesympatický necharismatický Jakub když neví, co říct, začne se vozit po děckách. Moudra typu "jó, hele, mladej, to by sis ucvrnknul do kalhot" bych čekala spíš od protivného šedesátiletého dědka, ne od kluka, co vypadá, že je o deset let starší než oni.
Monk (2002) (seriál)
Spíše průměrné zápletky, spíše nadprůměrná komedie a občasné mimořádně tragické okamžiky pro lidi, kterým duševní poruchy nejsou jenom k smíchu.