Recenzie (537)
Predátor: Evolúcia (2018)
Necakal som, ze sa to bude radit k Bckovym filmom. Mega sklamanie, zbytocne nudne sceny, CGI na urovni roku 2010, lazy-writing hned od zaciatku. Nedalo sa to pozerat.
BlacKkKlansman (2018)
Ocakavania boli vyssie vzlhadom na to, ze som cakal viac komediu ako dramu :-/ To je vsak jedine minus, ktore velmi ovplyvnuje moje hodnotenie z 4 na 3, kedze som bol naladeny na trosku iny zaner.
The Orville - Staré rany (2017) (epizóda)
Skoda toho, mal som velke ocakavania. Prva cast ma nielenze neocarila, ba nudila :( Humor funguje len sem tam, sceny ponatahovane, hudba zbytocne heoricka, ideme dalej ....
Půjčovna masa - Padlý anděl (2018) (epizóda)
opat to malo potencial a ... pristihol som sa ako ma to absolutne nezaujima. Skoda
The Grand Tour (2016) (relácia)
2. seria je opat stary top gear - hlavne vtipny. Cas zabudnut na sklamanie z prvej serie ... Hodnotenie: 1. seria: 60%, 2.seria: 80%, 3. seria: N/A
Černé zrcadlo - Železná vůle (2017) (epizóda)
black mirror s mizernym nametom a bez pointy? black mirror ako beckove sci - fi ? toto nie
Teória veľkého tresku - The Proton Regeneration (2017) (epizóda)
Bob Newhart je jednoznacne best :))
Blade Runner 2049 (2017)
Toto je presne to, co som od snimku ocakaval. Hudba, kamera sa drzali koncepcie originalu z pred 35 rokov (Zimmer sa nezaprie - je to pan). Ryan Gosling a Jared leto v najlepsom svetle. Chcem pokracovanie ! Pre mna aktualne film roka. Hodnotenie: 95 %
Kingdom - Cactus (2017) (epizóda)
wtf :-/
Transformers: Posledný rytier (2017)
Tak to vyzera, ked niekto nevie, kedy prestat.