Recenzie (35)
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Už dlouho jsem v kině nebyla tak napjatá a už dlouho jsem neodcházela tak dojatá. Vážně, odcházela jsem pomalu se slzami v očích, protože jsem si tak nějak zavzpomínala předešlé roky. Já vlastně na HP vyrostla a teď jsem si uvědomila, že to všechno končí a s tím, jak ten konec vypadá ve filmu jsem zatraceně spokojená. Dobře, kdybych si možná trochu víc pamatovala knižní předlohu, možná bych nějaké mouchy našla, ale mě se je nechce hledat :-)
[Rec] 2 (2009)
Oceňuji navázání na první díl, velmi oceňuji způsob, jakým je film natočen, ale tím končím. (Spoiler) Ten nápad s posedlostí se mi bůh ví proč nelíbí, ale na druhou stranu právě to je to, co REC odlišuje od Resident Evil a tak ... I přestože druhé části dávám pouhé 2* tak se na třetí určitě podívám, protože mi něco říká že teď, když je ďábel venku to bude hodně zajímavé :-) (Konec spoileru)
REC (2007)
Dobrý zombie horor, na rozdíl od jiných má skutečně grády (hlavně ten konec!!!) ale víc jak 3* tomu stejně nedám :-)
Jedz, modli sa a miluj (2010)
Asi největší negativum tohohle filmu je dlouhá předlouhá stopáž. Přesto ale nechápu, proč to tady má tak ubohý hodnocení, protože já se během té dvě a půl hodiny taky občas nudila, ale stejně je pro mě Jíst, meditovat, milovat příjemný koukatelný film :-)
Vo štvorici po opici 2 (2011)
Začnu tím, co se mi nelíbilo - Pařba v Bangkoku je v podstatě stejná jako Pařba ve Vegas akorát o stupeň míň vtipnější a zábavnější ... Pořád ale jde o komedii, na kterou se ráda podívám i víckrát a přitom už předem vím, že se u některých částí budu smát jako poprvé v kině. Mimochodem, Bradley Cooper, Ed Helms a Zach Galifianakis jsou úžasní!
Carrie (2002) (TV film)
Carrie měla na konci umřít! Ten konec mě naštval, to tedy ano.
Srdce v Atlantíde (2001)
Film je dost ořezaný a chybí v něm spousta věcí z knihy, ale musím uznat, že to jinak nešlo. Hodně věcí v knize souvisí s Temnou věží ... a ten kdo Věž nečetl, by byl dost zmatený.
Bude to nahlas! (2008)
Jako fanoušek U2 a Led Zeppelin nemůžu hodnotit jinak 5* :-)
Nell (1994)
Krása. Jodie Foster jako Nell byla úžasná.
Falco (2008)
Falca mám ráda .... ale jestli mohu totéž říct o tomto filmu si nejsem jistá. Připadá mi odbytý. Jako jediná dobrá věc je podle mě výkon Manulea Rubeye. Myslím, že si dal záležet a že do role dal úplně všechno. Písničky přezpíval na jedničku a nemůžu mu nic vytknout.