Posledné recenzie (35)
Inferno (2016)
Jedna hvězdička za Florencii, víc si to nezaslouží. Akorát jsem se u toho naštvala.
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Jako protest proti vší nenávisti vůči filmu a jako někdo, kdo má rád Jamieho Dornana dávám 5 hvězdiček. A zblázněte se, lidi.
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Přibližně první polovinu filmu jsem si říkala co to sakra, a druhou jsem byla strašně dojatá.