Recenzie (134)
Rande s hviezdou (2010) (TV film)
fuu, z toho medíček přímo ukapinkával :D
Dvojitý život (2006)
první hvězdička za to, že tam byla ženská, která mě štvala víc jak jennifer garner, druhá za tuhle http://www.youtube.com/watch?v=FsonGXB2ZHM scénu :D
Láska a smrt (1975)
remember that nice boy next door? raskolnikov. he killed two ladies!
Laponská odysea (2010)
Ze začátku se Inari a Janne předháněli v tom, kdo je větší pí..., ale jakmile hoši vyjeli na cestu, tak jsem se vážně vcelku bavila... Ale přiznejme si to, finská dramata jsou samozřejmě mnohem lepší!
Rok vlka (2007)
asi už jsem viděla moc depresivních finských filmů, takže mi tenhle připadá jako takové poklidné, nakonec i pozitivně vyznívající (tak jak jen film o epilepsii dovolí) drama! hlavní hrdinové jsou skvělí, finštině je i vcelku rozumět a taky se mi líbila ta paralela s druhou epileptičkou
Mazacia hlava (1977)
Já nevim, co na to všem připadalo tak divný? Normálka ne :D. Sice chvílema trochu humáč, ale mě to fakt bavilo!
Othello (1995)
Kenneth Branagh je rockstar!
King Lear (2008) (TV film)
McKellen!!!! ♥ A ten borec, co hrál Edmunda, byl snad ještě lepš!
Roswell (1999) (seriál)
ze začátku je to fakt super, ale pak to začíná upadat .... někde od 16. dílu 1. série jsem se začala přemlouvat na to koukat dál :D
Mansfieldské panství (2007) (TV film)
ze začátku to bylo docela vtipné, ale nakonec se z toho vyklubala naprosto kardinální sračka!