Recenzie (134)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
málem jsem v kině pukla vzteky, bo nám to pustili česky místo originálu ... a fakt to chvílema bylo taaaaak prooootaaaahoooovaaaaneee, ale strašně se mi líbili hromoví obři, orli .. a thorin :D
Star Wars: Epizoda II - Klonovaní útočia (2002)
agressive negotiation ftw!
Amorov úlet (2006)
* za jewnicorna a jewlahoop, jinak mě to docela dost štvalo... btw to je ted isla fisher VSUDE?
Beznádejne zamilovaná Lola (2012)
je to prakticky úplně stejný jako původní francouzská verze, jen miley je trochu víc otravná než její fr. kolegyně ... ale chlapci zde jsou naopak asi tak o 0,1% míň teplí :D
Venus in Furs (1994)
tak slibný námět a taková nuda... :D
Dámska jazda (2011)
no pořád to bylo míň trapný jak hangover, ale stejně teda žádná sláva, tenhle humor jde naprosto mimo mě, celkem mě bavila jen ta silná žena :D
Šťastlivec (2012)
Jako ... neurazilo mě to, ale asi jen proto jak Zac Efron od svých nejznámějších počinů zmužněl :D
Bournov mýtus (2004)
jason bourne ve staré šunce uteče prostě všem vol. 2
Návrat Temného rytiera (2012)
Uznávám, že závěr byl trochu překombinovaný, ale stejně jsem nadšená! A Scarecrow jako soudce "death or exile?" mě vyloženě pobavil!
Prvý alebo druhý (2010)
to je na umolousanou jednu hvězdičku, ani reese, paul rudd a pan herec nicholson to nezachránili