Recenzie (88)
Power Rangers In Space (1998) (seriál)
Zlej sen, tihle Power Rangers.
Hotel Hansson (1995) (seriál)
Už když vidím ty německé názvy a herce, dělá se mi zle.
Incantesimo - Okouzlení VI (2003) (séria)
Jó, tendle seriál je bomba. Nekecám. Fakt.
Horečka (1999) (seriál)
Další z nekonečné řady německých seriálů, ble, totální declassé.
Super Size Me (2004)
Spíš celovečerní dokument, než plnohodnotný film, každopádně je to docela drsný a poučný.
25. hodina (2002)
Za Nortona a Peppera! Highlights: "Well, fuck you, too. Fuck me, fuck you..." před zrcadlem
Adaptácia (2002)
Vskutku zvláštní spletitá komedie od tvůrců V kůži Johna Malkoviche. Začíná jako komedie ale postupně se situace, tak trochu po Kunderovsku, vymkne z rukou a komedie je ta tam, začíná pravé drama, které ne všichni přežijí. Je zajímavé vidět na plátně, jak spolu rozmlouvají dva Nicolasové Cageové, Meryl Streep je výborná a Chris Cooper v té vtipné části filmu patří mezi highlights. Je potřeba do filmu proniknout a trochu se v něm zorientovat, pak si myslím, že stojí za to. Od scénaristy Kaufmana prostě musíme čekat nečekané ;) Takže asi tak.
Bezstarostný sex (2007)
Nic moc jsem od toho nečekal, ale nakonec se z toho vyklubala docela zábavná konverzačka s pár nahejma lidma a tu a tam zrnkem legrace. Ode mě 80%.
Hale and Pace (1988) (seriál)
Metrákovej pytel, kolik váží?
Nedotknutý (2001)
Chtělo by to větší důraz na příběh a trochu charismatičtější herce, takhle jsem se chvilkama docela silně nudil. Highlights: běh lesem, žid a 5/6 revolver ;)