Recenzie (5)
Mačky a psy (2001)
Bíglové vyhrajou!
Poslední plavky (2008)
Nasmál jsem se pořádně. Nezapomenutelná úvodní "gansta" jízda, hezky udělaný sumec, úchylný Lábus, psycho Hrušínský a samozřejmě hlavně výborný Čtvrtníček. Tento film není opravdu pro každého, protože se nejedná o humor ve stylu "Kameňáků", ale příznivcům složitějšího humoru lze jen doporučit.
Hviezdny prach (2007)
Pro mě jeden z nejlepších letošních filmů, celou dobu jsem se výborně bavil. Nasmál jsem se jako málokdy a zároveň jsem bez dechu sledoval děj.
Pravá blondínka 2 (2003)
Celou dobu jsem se dobře bavil. Příjemná zápletka, herci v pohodě, co víc si přát?
Hříchy pro pátera Knoxe (1992) (seriál)
Zlata je prostě zlatá.