Recenzie (395)
Smrtonosná zbraň (2016) (seriál)
Chybí tom lepší Murtaugh, Danny Glover byl někde jinde...
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Oproti jedničce přibylo humoru, ale filmu to celkem prospělo, výborní herci...
47 metrov (2017)
Ten závěr mě teda ale zklamal...70%
Osmy (2014) (TV film)
“A teď si odveďte paničku, budu tady totiž chodit s vyndaným pérem!”
Vratné lahve (2007)
Lepší než Po strništi bos. Otec a syn Svěrákovi jsou nějde jinde a jejich spojení dunguje zejména v momentě, kdy stojí za scénářem Zdenek. Na druhou stranu, jejich filmy na mě koncepcí působí stejným dojmem, jako spojení role učitele ve filmu a moderní techniky, lidsky, pochopitelně, ale naivně. A výsledkem výše uvedeného jsou i Vratné lahve, v životě to tak nefunguje.
Atomic Blonde (2017)
Blonďatý John Wick, ale horší. Moc vykonstruované na úkor přímočaré akce, které v důsledku mnoho není. Přesná Charlize a povedená retro music, soundtrack bude fajn...
Po strnisku bosý (2017)
Škoda. Po strništi bos nemá tak kvalitní příběh jako Obecná škola, herci jsou fajn (malí i velcí), v tom problém určitě není, filmařsky je to taky v pořádku, ale ten scénář, ten nepsal Zdeněk, ale Jan a je to tak trochu znát, absence humoru zřejmá (jen prosvětlování lesa je trefou), nadhledu pomálu a nedotažená postava (co měly znamenat ty pohádkové flashbacky, to opravdu nechápu) Oldřicha Kaisera. Čisté 4 dát asi nemůžu, sorry...70% vidím jako maximum.
Čo sme komu urobili? (2014)
Na francouzskou komedii překvapivě vkusná a inteligentní záležitost...
Veľký čínsky múr (2016)
Nejenže mi vadí spojení Velké Čínské zdi s digitální selankou, která se s blížícím se závěrem stupňuje, ale mám problém i s některými nelogičnostmi a hloupoučkými dialogy, které z diváka dělají úplného idiota...
Dunkirk (2017)
Forma zvítězila nad obsahem. Dunkerk nedokáže diváka vtáhnout do děje, ten totiž prakticky plyne lineárním tempem od začátku do konce, scénář je skabší a film není tak úderný jako třeba Ryan, který je o level výše ve všech ohledech.