Recenzie (123)
Stratené dievča (2014)
No také predvedenie filmu som nečakal napätie, zlosť, smiech, úvahy... bolo tam asi všetko čo si kvalitný film zaslúži
Prepadovka 2 (2014)
Neviem prečo ale neporovnateľne horšie ako 1ka.
Pamiatkári (2014)
Pre tých čo majú radi kvalitný spánok . Nuda
47 roninov (2013)
Vyhodené peniaze , škoda
Lásky čas (2013)
Možno som to s hodnotením prehnal ale tento film ma očaril. Rachel mala otrasné vlasy a to mi ukrutne vadilo.
Rivali (2013)
Nadpriemerný no preceňovaný film to 5 miesto si vôbec nezaslúži. Niečo tomu chýbalo. A pritom že vraj Lauda nebol až taký suchár a to hlasovanie o tom či sa má jazdiť či nie bolo úplne inak!!! HUNT HLASOVAL ZA LAUDU
Očista (2013)
dalo sa to pozriet ale chybalo tomu gule klasika zas vsetko v jednom dome vyborny namet na film a dost to odflakli
Lovci hláv (2011)
Stereotypný film s predpokladateľným dejom a koncom
Hon (2012)
Čo to ľudia stvárajú!!! Srdce mi šlo vyskočiť z hrude pri konci aké jednoduché je držať diváka v strese...
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
Niekedy sme pozerali Rokyho a Ramba no teraz..... mladý sledujú bludy