Obľúbené filmy (3)
P.S.: Milujem ťa (2007)
Nevím zda víc miluju ten film, nebo Gerarda! Jeden z mála filmů, který může vidět i 50x a furt mě bude bavit a vzbuzovat ty samé emoce jako při prvním shlédnutí- a ano, pokaždé bulím jako želva :)
Charlie a továreň na čokoládu (2005)
Můj nejvíc nejoblíbenější kousek z Burtonovy dílny :)