Recenzie (195)
Krueger (A Tale from Elm Street) (2011)
Slušný prequel s výborně vybraným představitelem Freddyho. Začátek bezchybný (Freddyho lekce zpěvu) a výslech mě bavil po celou dobu. Odkaz na film: http://www.youtube.com/watch?v=1S1tAaLZo9w
Co je Andy? (2001) (seriál)
Panebože já je všechny tak nenávidim!
Resident Evil: Afterlife (2010)
Tak nakonec se Afterlife stal mým nejoblíbenějším dílem série, ještě uvidim jak dopadne Odveta.
Resident Evil (2002)
To bylo poprví a doufám, že naposled co mě Anderson zklamal. Třeba se časem slituju, ale teď prostě víc než dvě dát nemůžu.
Sebastian's Voodoo (2008)
Takhle kouzelnej krátkometrážní film jsem snad ještě neviděl.
Pomstitelia (1998)
Naprosto geniální! Takhle ulítlý filmy miluju a navíc to obsazení. O neskutečně sexy Umě Thurman ani nemluvě :)
Tajomné okno (2004)
Fantastickej thriller, kde jsou zábavný i zdánlivě nudný pasáže. PS: Duo Turturro, Depp nemělo chybu.
Ostrov příšer (2004) (TV film)
Tohle je tak strašně špatný, až je to krásný.
Diktátor (2012)
Dobrý, ovšem čekal jsem, že umřu smíchy, bohužel jsem ale stále mezi živými.
Vezmi si moju dušu (2010)
Craven opět připravil skvělý slasher. Klaním se.