Recenzie (195)
Řezník - Potřebujem další válku (2017) (hudobný videoklip)
Song strop ale klip na novou tvorbu Řezníka, kde se už dostal kvalitou produkce hodně vysoko (viz. Koloběh), je Potřebujem další válku naprosto průměrný klip.
Řezník: Ta holka v mym sklepě (2011) (hudobný videoklip)
Kult! Řezník je diktátor český scény.
Domek z karet - 61. kapitola (2017) (epizóda)
"Tom... don't cheat on my wife."
Smack feat. Ego - Bez Hranic (2017) (hudobný videoklip)
S přehledem největší sračka na jinak výborné Terapii. Smackův part ok, ale Ego rozhodně není nikdo, koho bych chtěl slyšet se Smackem na jednom tracku. Vlastně Ego není nikdo, koho bych chtěl slyšet kdekoliv a kdykoliv. Klip je absolutně zbytečný.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
3 a půl pro prodlouženou verzi.
Purpurový vrch (2015)
Moje očekávání sice úplně naplněna nebyla, nicméně Jessica Chastain je ďábel a každou scénu ve které je, si krade pro sebe. Budu tentokrát shovívavý a dám 4*, i když slabší. Scénář není zrovna oscarový a děsy mě neděsily, ale zato oceňuji explicitní násilí.
Odvážné palce (2009) (relácia)
Dokavaď je Fuka, tak je dobře a když neni Přivřelová, tak je ještě líp.
Queen & David Bowie: Under Pressure (1981) (hudobný videoklip)
Queen + David Bowie. Co si přát víc?
Horiace Mississippi (1988)
Parkerovi filmy mají význam jako filmy téměř nikoho jiného, po Životě Davida Galea další strhující záležitost s obrovskou hodnotou jak filmařskou, tak morální. Brilantní trio Hackman, Dafoe a McDormand.
Popoluška (2015)
Jako skalní fanoušek Branagha jsem zklamán. Filmek sice líbivý a však nikterak kvalitní, stejně jako předchozí Jack Ryan.