Recenzie (412)
Doktor Martin (2015) (seriál)
Jak byla první řada vtipná, břitká a osvěžující s nadějnými vyhlídkami, tak oproti tomu druhá řada už radši neměla vzniknout. Stokrát opakovaný vtip už není vtipem a pocit vtažení do děje zmizel.
Vynález skazy (1958)
Na svou dobu velmi výpravný film, že výpravnější snad od těch dob Češi ani nenatočili. A taky těch efektů a výbuchů a tak... Kam se hrabou americké velkofilmy. :-)
Desierto (2015)
Přesně vyladěné a ničím nerušené napětí, příhodné obsazení a absence sladkobolných výlevů - to bylo to, co se mi nejvíc líbilo.
Salt (2010)
Ale začalo to vcelku nadějně...
Stávka na neistotu (2015)
Znamenitá gradace filmu a pár vtipných momentů a jediné, co mi vlastně celou dobu vadilo, byl nekoordinovaný pohyb kamery.
21: Oko berie (2008)
K žehlení vcelku dobrý kousek, kde asi není nutné pečlivě sledovat každou scénu. A možná, že bych tím pečlivějším sledováním (kdybych byla bývala nežehlila...) naopak objevila větší nedostatky.
Marťan (2015)
Napínavé, ale občas velmi přitažené za vlasy. No, já vím, že je to sci-fi, ale občas by neuškodila trocha soudnosti, ne?
Čch' pi (2008)
Na začátku docela vtipná parodie na Chucka Norrise, následně přespříliš protahované pasáže, bitvy, na které se z důvodu trapnosti nedalo ani koukat a nakonec zjištění, že celé tohle martyrium bylo jen půlkou příběhu. Obávám se, že druhý díl už nedám.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
S*ačka všech s*aček, která si ani nezaslouží slušnější komentář, neb sama postrádá jakékoliv ambice v oblasti filmové kvality.
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Obsazení sympaťáka Richarda Gerea do této role byla určitě dobrá volba. Štěňátko i dospělý akita inu zahráli taktéž výborně, roztomile a dojemně. Jenže to natahování struny dojemnosti k maximálnímu vypumpování diváka bylo až přehnané.