Recenzie (56)
The Morning Show (2019) (seriál)
Po poslednich dvou dilech ze 4 na 5 ⭐️
Tenet (2020)
Musim shlednout jeste jednou. Ale takovy, prekombinovany Pocatek. Rozhodne ne welky wow
Král psanec (2018)
Neuveritelne krasne drsny film z obdobi Wiliama. Skoda ze ne serial
Vtedy v Hollywoode (2019)
Opet vyladena cekacka, s vybornymi hlaskami a perfektnim koncem. Jednu dobu, az moc protahle nataceni, ale super a rozhodne pecka 👍👍👍
John Wick 3 (2019)
Tolik zbytecne a totalne nerealne akce. Nektere herecke vykony velmi slabe. Film cim zacina by mel koncit a drzet se v duchu prvni sceny. Tipuji, ze pristi dil budou skakat pres strechy a vznikne Matrix Begins. Velke zklamani za me 😏
Alita: Bojový Anjel (2019)
Ve 3D krasna podivana, ale neco tomu chybi na 5*. Nadherny efekty a prijemny dej, jen obcas slabe psaze a trosku obkopceny napady. Jinak doporucuji
Hunter Killer: Neviditeľný zabijak (2018)
Klasicka beckova podivana.
Ex Machina (2014)
Prijemne Sci-fi 🤭
Úsmevy smutných mužov (2018)
Prijemna a pritom kruta povidka o chlastani, super herecke vykony, pekne natocene, jen pribeh mohl byt silnejsi
RED 2 (2013)
nud a nuda a jeste nuda, hodne velke zklamani, Zeta je pekna a Malkovich obcas vtipnej, ale tod vse,,,,,, pruda