Obľúbené filmy (10)
Tenká červená čiara (1998)
Krstný otec (1972)
Smrtonosná pasca (1988)
Rambo (1982)
Bournovo ultimátum (2007)
Gran Torino (2008)
jak to okomentovat . Nejlepší drama co jsem kdy viděl ve ,všech směrech . koho tento film neuchvátí není normální.