Recenzie (50)
Mesto bohov (2002)
Hodně dobře a hodně drsně nastavený zrdcadlo realitě slumu.Kdyby si tak člověk mohl oddechnout,že je to jen výplod fantazie.Bohužel je to realita.Filmařsky kolosální.
Elitné komando (2007)
A pak že v jižní americe točí jen telenovely.Tento počinek mě nekompromisně vtáhl do sebe,žvýkal a nakonec vyflusl ven.S celkem dobrým dojmem.Má to spád,děj letí dopředu,a nikdo se tam s tím zbytečně nesere.
Králi ro(c)ku (2006)
tenhle člověk mě vždycky pobaví.A když do toho zahraje i dio,tak mě dostane.Prostě jsem se bavil....
Snehulienka to má v paži (2007)
Tři hvězdy jen proto,že sem to viděl v hospodě a pivo tam bylo v tom horku super.Nějak mě to neurazilo,ale když si uvědomim že americké školství dovolí studovat na vysoké škole i takovým magorům ve skutečnosti,tak se nedivím,že se občas někdo najde,kdo si řekne:"už to tak dál neje" a půlku ročníku výstřílí........ Ne nadarmo se říká,že do ameriky utekl jen ten,kdo se v evropě neuživil.promiňte indiáni...
Arabela (1980) (seriál)
Režisérský a herecký koncert,který byl součástí mého dětství.Pokračování se nějak zadřelo.
Vlak detstva a nádeje (1985) (seriál)
Helena umí víc,než jen fackovat...........pokoukání,pohlazení.jen ta doba drsná.
Šumná města (1995) (seriál)
Jedinečná architektonická show,která pobaví i uplného idiota-co se cihel týká......
Putování s pravěkými zvířaty (2001) (seriál)
Pěkná a naučná podívaná.
Hale and Pace (1988) (seriál)
Kdo viděl degustaci vína,ten to má jasný.Jedním slovem bomba.
Prefíkaná banda (2004) (seriál)
Chytrej humor,chytrý hlášky.Pobavil sem se a rád se vrátím