Posledné recenzie (1 085)
Kancl - Sexuální harašení (2005) (epizóda)
Tento typ epizody se sexuálním obtěžováním zestárl už z dobou a "dřívější vtipy" už dnes bohužel nefungují. Tenkrát to ale mohlo být pecka.
Hotel Continental - Oddanost pánu (2023) (epizóda)
Ani druhá epizoda mě nedokázala vtáhnout. Na to, že to má jen tři epizody, tak se to děsně vleče. Sledujeme na můj vkus až moc velký počet (nezajímavých) postav a z hodinu a půl dlouhého dílu mi snad přijde tento tříhodinový. Zápletka kolem hotelu triviální a už od začátku to směřuje k jasnému konci. Musím ale pochválit casting mladého Charona, to se fakt povedlo.
Star Wars: Chybná várka - The Cavalry Has Arrived (2024) (epizóda)
Ne špatné finále, ale za mě zbytečné. Vlastně jako celý seriál. Postavy tu máme nadále, aby se mohly za pět deset let objevit v nějakém hraném projektu Davea Filoniho. Na jeden seriál lepíme druhý a používáme easter-eggy na ten předchozí. Takhle funguje tahle mašina. A když ji prokouknete, přestane vás to bavit. To Impérium, vzhledem v jakém období se nacházíme, mohlo také dnes vyhrát. Ale vše zase skončilo hrozně velkým happy endingem. Zlaté finále Rebels a Clone Wars.