Obľúbené filmy (10)
Počiatok (2010)
Christopher Nolan mě nezklamal, vzal to pevně do svých rukou a definitivně mě přesvědčil že patří mezi filmové génie. Nolan je pro mě absolutní špičkou mezi režiséry. Zatím můj nejoblíbenější kousek od DiCapria a zároveň asi nejlepší kousek posledních xy let. DiCaprio má před sebou další kotel filmů, tímto posunul laťku opravdu vysoko, ale věřím že další filmy se budou držet kvality.
Na hrane zajtrajška (2014)
V roce 2010 se ze mě kvůli Inceptionu stal velký fanoušek nelevných scifi. Rok 2014 mi pak nadělil další dva diamantové kousky a Na Hraně Zítřka je jeden z nich. Když už si film můžete pustit klidně dva dny zasebou, asi na tom něco bude. Edge of Tomorrow je pro mě klenot, co se týče jak vizuální, herecké, tak i té scénaristické stránky. Troufám si říct, že v nejbližších letech mě žádné scifi takhle neuspokojí. Tohle byla prostě voda, řeka na můj mlýn představ o ideálním scifi.
Interstellar (2014)
Vesmír, červí díry, postapokalyptická budoucnost. Tříhodinová jízda, která snad i uplného laika musí zvednout ze židle. Nolan opět dokázal, že zkrátka patří k tomu nejlepšímu na scéně. Perfektně zahrané drama, kde Zimmerova hudba v kombinaci s perfektní audiovizuální stránkou nenechá vaše ruce bez husí kůže ani minutu.
Stroskotanec (2000)
Smekám, aby vás na filmovém plátně zabavil dvě a půl hodiny skoro bezeslovně jeden člověk, to už chce mít opravdu talent. Výborně zahrané drama na mě udělalo velký dojem, Tom je opravdu dokonalý.
Atlas mrakov (2012)
Tenet (2020)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Snad poprvé v životě jsem měl tu čest vidět nový film jako jeden z prvních. Člověk by se měl jednou za nějakou dobu jít takhle odvázat do kina, ještě na nejočekávanější film roku. Úžasnej zážitek. Celý film nadpřirozené výkony všech herců. Velkou pochvalu taky dávám všem maskérům a kostymérům, protože ať už to byly přehnané rypáky trpaslíků, tak Gandalfův "nový" vohoz nebo plesnivý Radegast, vše bylo naprosto dokonalé. Bitva v dolech proti lalokovému bossovi a následná hra Bilba a Golluma mě naprosto dodělala. Pro mě jedna z nejlepších filmových scén všech dob. Jackson odvedl kus práce a nahodil neuvěřitelnou laťku ve filmařině.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Po dlouhé době jsem si tohle opět pustil, a musím říct že mě to tak dostalo, že jsem ani netušil jak je to možné, vždyť už to přece znám, nejspíše za ty roky co jsem to neviděl, jsem se dost změnil. Tři a čtvrt hodiny poslední části úžasného příběhu, který mě nenudil, nadchl a dost poznamenal. Je zajímavé co film dokáže udělat s člověkem. Velký respekt Panu režisérovi a všem co se na filmu podíleli. Jeden z nejlepších filmů všech dob.
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Díky čemu je Cpt. Phillips pro mě nejlepším filmem 2013? Hlavně díky neuvěřitelným hereckým výkonům spojených s dvě hodiny dlouhou, dramatickou atmosférou. Somálský kapitán to zahrál naprosto dokonale, občas jsem si říkal, jestli je to opravdu jen film, fakt veliký klobouček. Žádné klišovité scény a dialogy, skvělá práce za kamerou, kostičky do sebe zkrátka zapadly dokonale! Neuvěřitelná nadšenost.
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Jsem nadšenej, jsem totálně nadšenej. Troufám si říct, že nejpovedenější americká komedie za posledních xyz let! Po dlouhé době jsem opět vyrazil do kina a peněz opravdu, opravdu nelituji. Vypadá to, že vyspěli nejen naši maturanti z 99', ale i tvůrci, kterým se to opravdu moc povedlo. Od teď jsem velký fanoušek Amerického koláče! ''Was the great movie''