Recenzie (24)
Madagaskar 3 (2012)
Ah, ty barvy! Ale 4. dílem už bych to rozhodně nekazila, myslím, že tohle by mohlo být více než důstojné zakončení celého příběhu
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Za Alana
Adam Gontier - Kamron's Journey (2011)
No, myslím, že lepší to být nemohlo :) vím, proč jsem si Adama vybrala jako téma pro svou slohovou práci-je to člověk, který mě inspiruje ve všech směrech, ať už jako umělec nebo i člověk, který jede přes 4 státy aby navštívil jednoho nemocného kluka a řekl mu, že se svou nemocí nebojuje sám. Úžasně silné videiko.
Liga výnimočných (2003)
Takovou blbinu jsem neviděla už dlouho.... Vyloženě to uráží divákovu inteligenci-postavy mermomocí odmítají umřít i po upálení, utopení, vyhození do vzduchu, nehledě na těch 20 kulek v břiše. A ten konec...Fakt nevím co na to říct. 1* za Townsenda s Roxburghem
Krstný otec (1972)
Prostě klasika, nebojím se říct legenda. Od tohohle filmu se odvíjely všechny ostatní o mafii :) Přesně takhle si představuji opravdové "gangstery". A ten soundtrack se dobře poslouchá.
Fontána (2006)
Skvělý film...Než jsem ho viděla tak jsem si říkala, že to bude nějaká magořina, ale to byla pěkná blbost, jak teď vidím. A to poselství? To jsem pochopila až na konci filmu, alespoň si to myslím. Třeba že ze smrti se rodí nový život, takže všichni musíme umřít, aby mohli žít jiní? A smrtí nic nekončí? To mně jen tak napadlo. Together we will live forever...
Superagent Oso (2009) (seriál)
Tohle se nelíbí ani mému 5ti letému bratrovi, a to už je co říct...
Imaginarium Dr. Parnassa (2009)
2 * za Heatha...
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
6 lidí říká, že tento seriál je blbost. 2 lidé ze 6 viděli alespoň jeden díl :)
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Hustá blbost. Má to všechno, co má správný akčňák mít-vraždy, výbuchy, honičky v autech, lítání vzduchem, střílení obouruč, průhledná zápletka, prohlédnutelné rozuzlení... Prostě fakt paráda! A přestřelka na konci nezapomenutelná :)