Obľúbené filmy (7)
Náš vodca (2008)
Na vlásku (2010)
Leví kráľ 3 - Hakuna Matata (2004)
Kolikrát jsem už tohle viděla? Dvacetkrát? Třicetkrát? Poslední Lví král se mi ze všech tří dílů líbil nejvíc. Timon s Pumbou patří mezi nejzábavnější kreslené postavičky a podívat se z jejich pohledu na život Simby i vývoj jejich přátelství bylo neskutečně vtipné.
Hudson Hawk (1991)
Interview s upírom (1994)
První film ve kterém mi Tom Cruise nelezl na nervy.