Obľúbené filmy (10)
Scarface (1983)
Krstný otec (1972)
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Mulholland Drive (2001)
Ostrovy menom Kim (2009)
Kim's Island bol moj prvy kontakt s azijskou kinematografiou. Nevedel som co od neho cakat, ale po zhliadnuti som ostal nadchnuty. Zabavne,originalne, fantasticke! Rozhodne jeden z mojich najoblubenejsich filmov.