Recenzie (7)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Pan Filuta se ted moc zlobí,neměli jste mu utéct.Co s nimi ted uděláme pane filuto.Ale to by asi nešlo,kdo by to pak uklízel. Jedna z nejlepších scén z celého seriálu,ale jsou tam i další pecky,
Hviezdny prach (2007)
Četl jsem knihu,líbila se mi,ale tohle je jeden z mála případů,kdy je film mnohem lepší než kniha.Vynikající hudba(vím že v knize nemůže být),postavy(málokdy se mi stane,že jsou mi všechny postavy sympatické),příběh mi přišel dotaženější než v knize,zkrátka za mě jasných 5,pro mě osobně top 3 filmy.
Musíme zabiť Gunthera (2017)
Jenom kvůli Arnoldovi 2 hvězdičky.
Megakrajta versus Gatoroid (2011) (TV film)
To byla teda blbost.Fakt neskutečné.
Lidská stonožka (2009)
Tak tohle mi doporučil můj spolubydlící,který teď podle mně nemá žádný vkus na filmy,tohle je absolutní ztráta času,viděl jsem hodně špatných filmů,ale tohle je TOP 5.Toto že má 48%.NEUVĚŘITELNÉ.Za co,proboha za co?Tam nebylo nic,žádná hudba,herecké výkony nestály za nic,opravdu nic,ani nevím proč jsem si dal tu práci a hodnotil to,zbytečné,nedoporučuju nikomu.
Alexander Veľký (2004)
První polovina filmu byla dobrá, hlavně se mi líbil výcvik Alexandra, i Val Kilmer zahrál dobře, ale druhá polovina byla absolutně o ničem, jakmile se tam začly rozebírat vztahy tak jsem myslel že to vypnu, ale nakonec jsen to bohužel přetrpěl a navíc to bylo zbytečně dlouhé.
Informátoři (2008)
Tak tohle byl film úplně o ničem,naprostá ztráta času,pořád jsem čekal že se něco bude dít, ale nuda od začátku do konce.