Obľúbené filmy (10)
Stalker (1979)
Pre mňa osobne, najlepšie umelecké, filozofické filmové dielo aké poznám.
Mechanický pomaranč (1971)
Osvietenie (1980)
Prísľuby z Východu (2007)
Sedem (1995)
Votrelec (1979)
Pre mňa jednoznačné sci-fi majstrovstvo a milník vo svojom žánri - horor/sci-fi. A veľké poďakovanie a rešpekt nepatrí len režisérovi Scottovi a hercom ale taktiež aj majstrovi umelcovi H. R Gigerovi, z jeho jedinečnosťou, nezvyčajnosťou jeho biomechanického surrealného umenia dostal votrelec svoju značnú zapamätateľnosť a pripísal si svoju zaslúženú kultovnosť.