Recenzie (599)
Zlodejka kníh (2013)
Čisté řemeslo a... vznešeně trapná nuda.
Špinavý trik (2013)
Ten film je prostě k uzoufání nanic.
The Battery (2012)
Jako vtip to není špatné, ale i jinak dost těžké ke sledování.
Čierne vlajky (2014) (seriál)
Stačil jeden díl, abych se s Black Sails zase rozloučil. Už nechci vidět digitální lodě, Disneyland uprostřed Karibiku (nebo kde), vymydlené piráty a jejich šlapky a už ani nechci zjistit, kam všichni ti drsní piráti s dokonalým chrupem chodí k zubaři.
Cargo - Da draussen bist du allein (2009)
Evropské sci-fi béčko - kdyby to natočili v Hollywoodu, byl by film o půl hodiny kratší a svižnější.
Helix (2014) (seriál)
Ten seriál se uvařil ve vlastní šťávě.
You're Next (2011)
Čistá práce! Takřka dokonalá žánrovka, která si na nic nehraje a jede dopředu jak lokomotiva. Pouze ta osmdestátková hudba je trochu otravná a nehodí se sem.
Insidious: Kapitola 2 (2013)
Překombinované, nezáživné, dokonce nikterak děsivé (všechno už jsme viděli a lépe provedené). Dvojka spíš vypadá jako revize hororových postupů Jamese Wana, než plnohodnotný film. Opravdu nestačí jen poskládat scény za sebe; tomu filmu chybí atmosféra. A nakonec ještě kazí dojem z prvního dílu. Závěrečný cliffhanger je působivý, ale opět jde jen o dobře zvládnuté řemeslo.
Agatha Christie's Poirot - Opona (2013) (epizóda)
Poslední díl působí v televizní sérii Hercula Poirota jako Casino Royale (nebo znásobené Skyfall) pro sérii filmů Jamese Bonda. Je syrový a chladný, pryč je příjemná retro nálada tv seriálu, vtipných scén je pomálu (střelba na "zajíce"). A nakonec i ten knírek je falešný! Důstojný konec.
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Herkulove úlohy (2013) (epizóda)
Všechno co je na seriálu vynikající, je i tady - vypiplaná výprava, skvělí herci, atraktivní prostředí (horský hotel), prostě to nejlepší z Poirota!