Recenzie (201)
Tí druhí (2001)
Tak tuhle "inverzní" duchařinu fakt považuju za fajn nápad :)
Ecce homo Homolka (1969)
Čím jsem starší, tím geniálnější mi to připadá :D
Svědomí (1948)
Trošku mi u filmu vadily "příliš chladné charaktery" některých postav, ale jinak na dobu vzniku fakt dobrý počin.
Snídaňový klub (1985)
Na mě příliš strojené, uplakané a nudné. Postavám jsem to nežral.
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
Ty 3* dávám jen s hodně odřenýma ušima. Nápad celkem ok, ale přestože mě film nenudil, měl dost slabých míst.
7 sestier (2017)
Hezký námět, ale film měl plno děr a zase z něj udělali nesnesitelný doják.
Dvaja policajti (1977)
Ale jo :) Tuto odrůdu humoru docela můžu. Film mě bavil od začátku až do konce a i přes své stáří stále překonává dnešní poměry.
Černobyl (2019) (seriál)
Jak to vše bylo s příčinami doopravdy, se už asi nikdy nedovíme, ale s vylíčením tehdejší politické NEkultury po vlastním samostudiu naprosto souhlasím a odmítám, že jde o neférovou západní propagandu. Osobně nežeru ani jednu z velmocí, ale tohle mi nepřišlo přehnané. Vždyť na ČR nechali spadnout radioaktivní bordel z obrovského mraku, který Československo a Polsko zasáhl hodně a všem v médiích tvrdili, jak je všechno v pořádku. Ale budu raději hodnotit jenom provedení. Seriál u mě navodil pocit hrůzy a představu, jak to asi mohli zúčastnění vnímat a prožívat. Angličtina mi v tom vůbec nevadila. Dnes už dávám 5 hvězd máločemu. Velmi oceňuji, že z toho neudělali hnusný doják. Chtěl jsem nad moderní kinematografií definitivně zlomit hůl, ale asi s tím ještě počkám, protože se sem tam vynoří něco, co mě překvapí příjemně.
Tretí princ (1982)
Divná, ale současně velmi hezká pohádka. Prostředí je úžasné. Herecké výkony také velmi dobré.
Lucerna (1938)
Takový divný pelmel, ale s překvapivě příjemnými prvky a vlastně i "triky" :) Hodnotím s ohledem na dobu vzniku.