Recenzie (143)
Cililing (2008)
To je zajímavý, jak se oficiální text distributora tak nějak rozchází se skutečným dějem :) Hlavním momentem děje rozhodně není to, že by víly chtěly získat létací prášek a ani bych neřekla, že víle zvonilce nějak zásadně pomáhal Terínek, a už vůbec nevím o žádné světlušce.. Příběh je uplně o něčem jiném, takže se řiďte spíš komentářem napsaným "by zdlor" v galerii. Je to taková hezká pohodová pohádka s krásnou naivní grafikou a animací - krásné víly, krásně vykreslená příroda a typicky dětský příběh, který může jen potěšit.. :)
Nemilosrdné okamihy (2007) (TV film)
Kdyby do děje nebyly tak uměle a hlavně zbytečně naplácaný ty duchařský příhody (duch zemřelé rodinné přítelkyně, který hlavní představitelce přijde pomoct, tulipány zázračně vykvetlé za 10 dní a samo od sebe padající album atd.), tak by tvůrci udělali líp. Děj sám o sobě sice nebyl nijak silný, ale mohlo to být alespoň chápáno jako skutečný příběh ze života, nebýt těch nadpřirozených zbytečností..
Alica v krajine zázrakov (2010)
Super skvělá trochu strašidelná pohádka jako dělaná mně na míru - s mýma oblíbencema - Johnny Depp, Helena Bonham Carter a Anne Hathaway... a navíc od nepřekonatelně nekonvenčního Tima Burtona, nezklamal.. I přes skoro dvouhodinovou stopáž měl příběh spád a pořád se něco dělo, a navíc NEJ hláška - "Hučkář fixluje! Utnout hlavu!" u toho jsem se fakt musela smát a to nahlas a dlouho :D Prostě úžasně ponurý příběh plný ošklivých děsivých xichtíků, který si ale stoprocentně zapamatujete, a navíc s optimistickým koncem, co víc chtít, já jsem naprosto spokojená :)
Nine (2009)
Podle mého názoru tenhle "muzikál" nesahá Chicagu ani po kotníky. Tvůrci se očividně snažili dohnat ne příliš zajímavý příběh a nezajímavý hudební doprovod obsazením kvanta populárních a známých "xichtíků", ale i přes jejich snahu jde přesně o ten typ filmu, který si znovu nepustím. Muzikál, který za něco stojí, musí mít hudbu a choreografii, která strhne, a která se mi bude promítat v hlavě ještě dlouho po shlédnutí. Z tohohle si pamatuju tak akorát skladbu "Be Italian" a to navíc jen díky tomu, že jsem jí slyšela párkrát ještě před tím, než jsem vůbec viděla Nine.
Pinocchiove magické dobrodružstvá (2008) (TV film)
Ten závěr byl pro mě opravdu nepochopitelný - chvíli jsem si říkala, že je to třeba jen konec na oko, pro napětí diváků, ale on to byl konec doopravdy... tak jsem zase přemýšlela, jestli to nakonec není na 2 díly, a ten druhý, že nemám, ale ono taky ne... :D Abych pravdu řekla, tak to byla asi nejhorší pohádka, co jsem za poslední roky viděla, a to nemluvím jen o animacích, které mi přišly dost slabé, ale také o hereckých výkonech.. jediný Bob Hoskins za něco stál. Prostě jsem od toho čekala trochu víc a možná taky něco uplně jiného..
Velký den slečny Pettigrewové (2008)
Děj sice není nijak komplikovaný ani závratný, ale vzhledem k tomu, že je film v celkem svižném tempu a má relativně krátkou stopáž , tak jsem se při něm ani nestačila nudit a bavil mě :)
10 000 pred Kristom (2008)
Graficky celkem dobře propracované - různá prostředí, ve kterých se film odehrává, jsou na pohled zajímavá a rozhodně stojí za pozornost, ale vzhledem k tomu, že děj jako takový a spojení všech těch prostředí dohromady je jedna velká slátanina, tak se tomu víc jak dvě max. tři hvězdičky snad ani dát nedaj.
Julie a Julia (2009)
Rozhodně se nejedná o nějaký zázrak nebo supervtipnou komedii. Je to taková hodně jednoduchá oddychovka s ne moc propracovaným dějem. Podle mého názoru tomu něco chybí..
Bez předsudků (2009) (TV film)
V některých okamžicích jsem se smála, ale musim uznat, že kdyby to byla divadelní hra a navíc o něco kratší, pak by to určitě mělo mnohem lepší účinek. Na film to bylo zbytečně jednotvárné a strohé.
Pokánie (2007)
Místy trochu zdlouhavé a zamotané, ale jinak jde o opravdu zvláštní a emotivní film.