Obľúbené filmy (10)
Pán prílivu (1991)
Velmi silný dramatický příběh, který jsem místy prožívala i fyzicky - sevřený žaludek, tlak na hrudníku a samozřejmě slzy v očích. Nick Nolte, kterého jsem do té doby znala spíš z komedií, mě přesvědčil, že VÁŽNĚ umí! Barbra...Ta mě snad uhranula a donutila mě si ji zamilovat. Je to nesmírně citlivé, místy vtipné, dojemné, depresivní...je to můj oblíbený film. :-) Navíc doplněný o nebeskou hudbu!
Smrť jej pristane (1992)
Madisonské mosty (1995)
Beetlejuice (1988)
Muž so znakom smrti (1990)
Jedna z nejlepších "seagalovek", moje nejoblíbenější tak od pěti let, abych byla upřímná. I antropologicky zajímavý snímek - etnické diference, magické rituály nebo ukázka toho, jak můžou jamaiský dvojčata pěkně zblbnout haldu dalších jamaiských dredařů :-) Film nenudí, nenašla jsem jediné "hluché místo" a Screwfaceova špatná angličtina a psychotický výraz mě fakt neomrzí.
Gia (1998)
Pro mě je to nejlepší film s Angelinou Jolie. Baví mě zpracování, kamera, střih, dokonalá...naprosto dokonalá! hudba, výkony jsou většinou velmi přesvědčivé. Tento snímek mi dává vše, co od něj čekám, a ještě něco navíc. A na konci se prostě neubráním slzám, i kdybych sebevíc chtěla. Za mě 5*