Obľúbené seriály (10)
Černá zmije (1983)
Červený trpaslík (1988)
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Perníkový tatko (2008)
Simpsonovci (1989)
Bratstvo neohrozených (2001)
Nedokážu si představit lepší ztvárnění války než je toto. Dokonalé a dojemné, poslední díl je dle mého to nejdojemnější co jsem kdy v životě na filmovém plátně viděl a myslím že pro nikoho není hanbou když uroní slzu dojetí. Filmové efekty a strhující příběh z většiny dle skutečných událostí to u mě vyhráli. Myslím že tento film, ať už je oceněný jakkoli, by si zasloužil desetkrát tolik. 94% je podle mě málo, ani 100% nestačí. PS: komu se tento žánr a film líbí bych rozhodně doporučil serii The Pacific .
Teória veľkého tresku (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Naruto: Šippúden (2007)
Super seriál na který se rád dívám. S fillery si už hlavu nedělám a prostě se na ně nedívám. Děj se opravdu poněkud táhne a často zabere jeden rozhovor, který by mohl trvat jen pár minut, celý díl. Ale když už se vysílá opravdový děj a akce tak to stojí za to :-) 5/5
Naruto (2002)
Velká část mého dětství a dospívání byla provázena tímhle seriálem. S nostalgií i bez, mých pět hvězd je u Naruta jistých. A velký dík tvůrcům. 5/5