Recenzie (302)
Nekonečný ocas (2018)
Autori a KVIFF to možno poňali ako test trpezlivosti publika. V tom prípade im dlžím 5 hviezdičiek. Asi tretina kinosály driemala, tretina odišla a tretina sa zabávala na tom čo sa deje okolo nich skôr ako tým čo bolo na plátne. Tým čo sa to páčilo mi prosím napíšte pod vplyvom akého medikamentu ste vtedy boli, nazásobím sa.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
jedna navyse zo sentimentu no
Interstellar (2014)
Tento film neprezije test casu.
Černý zabiják (2013)
Taký malý príbeh o tom ako idioti zarábajú na idiotoch na úkor kosatiek.
Vedľajšie účinky (2013)
Channingova životná rola ;)
Veľká nádhera (2013)
Ano, je to sice pekne natocene ale z takeho dobreho nametu by som cakal nieco ucelenejsie a lepsie vypointovane. Posobilo to roztriestne a prilis "artovo".
Veľký Gatsby (2013)
zaspal som
Drive (2011)
Surova artova lahodka.
Oceľová päsť (2011)
127 minut ? Vazne ?
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Ono to aj ide nedat polovicu filmu do traileru.