Obľúbení režiséri (7)
Všechno ve velkým stylu! Za Temnýho rytíře a Počátek..
Frank Darabont
Najlepšie filmy:
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Zelená míľa (1999)
Majestic (2001)
Slon, Milk- pro mě opravdu silný zážitky!
Za Loving Annabelle by si zasloužila vyznamenání od prezidenta! Zatím marně čekám, co se vyklube z Waking Madison..
Harry Potter se mi pod jeho taktovou fakt hodně líbil
Tom Tykwer
Najlepšie filmy:
Osmý smysl (2015) (seriál)
Lola beží o život (1998)
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Kill Bill neni muj šálek kávy, ale všechno ostatní viděné byla jízda.